close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הזמנות לחתונה- זה לא לווטסאפ

מערכת שורשכה אלול, תשעח05/09/2018

יש תחומים בחיים בהם לא רק שהנוחות היא לא המרכיב החשוב ביותר, אלא שהיא אף יכולה להזיק, ואחד התחומים האלה הוא התחום של הזמנות לחתונה, ובכלל זה גם הזמנות לבת מצווה

תגיות:
בעידן בו אנו חיים, הפכה הנוחות לערך עליון. היום אנחנו יכולים לקנות מוצרים לבית, אוכל, מוצרי חשמל, בגדים ואפילו מכונית ישירות ממסך המחשב, והכל מגיע אלינו במשלוח אישי עד הבית. אבל יש תחומים בחיים בהם לא רק שהנוחות היא לא המרכיב החשוב ביותר, אלא שהיא אף יכולה להזיק, ואחד התחומים האלה הוא התחום של הזמנות לחתונה, ובכלל זה גם הזמנות לבת מצווה או בר מצווה. כאשר האורחים שלכם מקבלים הזמנה לחתונה, הם מצפים לרוב לטעום חלק מהחוויה שמצפה להם דרך ההזמנה עצמה. מן הסתם, גם אתם קיבלתם לא מעט הזמנות לחתונה, ותמיד אפשר למצוא התאמה בין עיצוב ההזמנה, האופי שלה, מידת הצניעות או הפומפוזיות שלה ובין החוויה שחוויתם בסופו של דבר באירוע, וזאת בדיוק המשמעות של הפקת הזמנות בצורה הנכונה.

איך מביאים את חוויית האירוע בתוך הזמנות לחתונה?
בין שאתם משקיעים בהפקת החתונה שלכם זמן, כסף ומאמץ רב ובין שאתם זורמים עם התהליך בצורה נינוחה, יש לכם לבטח מושג איך הייתם רוצים שהאירוע ייראה בסופו של דבר. המושג הזה יושב אצלכם בחלקו האחורי של הראש ומשפיע על כל החלטה שאתם מקבלים סביב שירות הקייטרינג, הצילום, המוסיקה, בחירת המקום והעיצוב, והוא משפיע גם על האופן בו תעצבו את ההזמנות לחתונה. המשמעות היא שבתהליך עיצוב ההזמנות אתם פשוט צריכים להביא את עצמכם אל השולחן, ולוודא שאתם שלמים לחלוטין עם כל בחירה שאתם עושים. בפועל, זה קורה פשוט כך: אתם מסתכלים למשל על קטלוג הזמנות לבת מצווה או לחתונה ופתאום העין שלכם נתפסת על הזמנה כלשהי. אתם בוחנים את ההרגשה שלכם ומזהים התלהבות מסוימת – זה הסגנון שלכם, ומפה אתם יכולים לבצע את ההתאמות הקטנות שמתאימות לכם.

ובכל זאת, כדאי להסתייע באיש מקצוע
על אף שכל התשובות נמצאות ממשך בתוככם, בתהליך של עיצוב הזמנות לחתונה אתם בהחלט רוצים להסתייע בליווי של איש מקצוע, שיוודא שכל ההחלטות שאתם מקבלים עולות בקנה אחד עם עקרונות העיצוב המקצועיים, ועם ההעדפות הפנימיות והעמוקות שלכם. לא כל איש מקצוע יודע לקלוע לטעם ולראש שלכם, ורבים אף ינסו להשפיע עליכם עם כל מיני טרנדים ועיצובים שהם אוהבים. האחריות שלכם היא להישאר נאמנים לעצמכם ולהביא את האופן בו אתם מדמיינים את האירוע שלכם ישירות אל תוך ההזמנות. ולמה כל זה לא יכול להיות בווטסאפ? כי מה יותר טוב מהזמנה אישית שמרגישים ביד?
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה